Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sobee blogja

napjaimról,tevékenységeimről,problémáimról

Friss topikok

  • Sissykeee: aha, köszi, énis szeretlek :D (LLLLLLL)♥♥♥♥♥♥ (2010.03.22. 19:08) A SZISZI
  • Sissykeee: ugyanúgy szeretlek.. sőőőt sokkal jobban :) és egyre jobban (LLLLLL) (2010.02.14. 01:57) Sok a kérdés...Kevés//Nincs Válasz...
  • Sissykeee: Bolondvagy.. NagyonSzeretleeek(LLLLLLLLLLLL) (2010.02.14. 01:56) Hát most na...

Hát most na...

2010.02.13. 15:09 | Sobee0225 | 1 komment

Ilyen is kell néha...

 

(Hát csináltam új blogot... régit tudni tudom csak belépni nem tudok)

 

Tegnapi nap az érdekes volt... Találkoztunk végre Sziszivel[én hülyeségem miatt sajnos eltávolodtunk egymástól...] Pedig én szeretem még mindíg,bármite megtennék érte csak nem tom:( Gyáva vagyok...[végre kimondtam... bevallom már magamnak, elegem van a titkolózásokból(IMÁDOM,SZERETEM)] Eszembe jutottak a régi emlékek...  Ha nem érezném magamat egyedül talán még sírva is fakadtam volna... De mivel egyedül érzem magamat tartottam magam... Nem fárasztok már senkit a problémáimmal... Fölösleges... Úgyse tud senki segíteni, bennem van a hiba hisz én rontok el mindent... Persze úgy tettünk mintha nem változott volna semmi... de én éreztem sajnos... szerintem zavarba volt ő is... énis... Ugyan úgy "bújt hozzám" mint régen... Nem is kell mondanom nagyon jó érzés volt... megváltotta számomra a világot, éreztem h valaki foglalkozik velem... Pedig tudom h ez nem teljesen így van... De akkoris örültem neki:)

Nem tudom mit ronthattam el,hogyan tudnám kijavítani... Dehát ilyen az életem... Nem tudok semmit... Csak azt hiszem sajnos... Pedig jó lenne ha tudnám vagy tehetnék valamit amivel jobb lenne... De ismerem magam... Úgyse fogom megtudni... Maradnak az elgondolkodások... de nem tudok vele mit csinálni...Hülye vagyok... válalnom kell a hibáim következményét...

Pedig ő az egyetlen lány aki megért... nagyon szeretem... lehet épp ezér fáj ennyire...

HIÁNYZÓL NAGYON ÁM(L)(L)(L)(L)

De ennyit erről... úgyse kiváncsi rá senkise...

na szóval: Találkoztunk Sziszivel:) Kirendelt a háza elé 6re természetesen szóltam neki h késni fogok de megegyeztünk negyed 7be... természetesen még ezt is lekéstem xD na mind1 megszokta már tőlem:D Oda értem küldtem neki vh-t(világháborút) aztán kölyök kutya szemekkel vártam h nyíljon az ajtajuk és hirtelen ordít h Gabika... természetesen nem otthonról jött hanem már kint volt xD na mind1[VÉGREE LÁTHATTAM] aztán puszi-puszi stb jah ott volt Robi is:D neki is köszöntem aztán indultunk aranykútra mer h mér ne a balhé természetesen megakarták tépni (kérdés kivel?? kimással mint Gabi(boxos)-val) az Anettot xD akkor elgondolkodtam h jolvan nem tévedtem el nem változtak tuti h Sziszi az meg Gabi:D Nem klónok se semmi ŐK voltak azok:D:P A HERCEGNŐIM(L) nah felszálltunk buszra Taki-val (Gabi barátja) tök jót beszélgettünk tök jól esett:D:P Szokásos mi a helyzet stb de akko is jó volt:D:P Kiértünk Aranykútra egy seregnyi feltünési viszketegséges kis ovis szinten állo lány,fiú volt ott...(Ordibáltak,ugráltak... Eküszöm csak a pöttyös gumilabda hiányzott:D) Na mind1 Gabi-t,Taki-t,Robi-t,Engem (de van egy olyan érzésem h engem a legjobban) idegesített... Sziszi meg nem nyilatkozott ilyen téren:D:P vagy csak nem figyeltem:D Sziszi,Anett félre mentek dumálni oda pofátlankodtam... a Cowboy az  is oda jött(mérne zavar volna szal mondtam neki h menjen innen...) utána oda jött valami Rizsa vagy kicsoda az meg azt hitte magáról h superman vagy nem tom xD mind1 kiindultunk pécelre Anett hugához vagy hova a rákba... valami takonydiszkóba xD Idézek: "Anett normális zenék fognak legalább menni??[Én] Szerintem igen[Anett]" nah szóval oda értünk  és  természetesen nem akartak beengedni de megértem miér xD mindenki a hasamig ért:D kb... Zene:"oroszlán,gorilla MAKÁKÓ bambusznád majomkenyérfa KÓKUSZDIJÓ" mondom fasza... leléptünk...hazakísértük Nórit utána Sziszi-t[ismét sokat beszélgettünk:( -.-" ] és Anettel meg Annával mentóünk pécel felé... én Rexnél leszálltam mer ott tartotta Bátyám a szülinapját... nah mind1 felmentünk Várhegyiékkel akkor még csak Krisztián(szülinapos BRO(L) ) meg Timi volt fent csak... mind1 ahogy mi szoktuk egyből elkezdtünk Piálni mer mér ne:D berugtunk sikeresen feljött a másik bátyám is:D:P Sanyeszkó ő is berugott hoztuk a formánk jól éreztük magunkat... én rászálltam bátyámra h had menjek el kocsival telefonálni(fülkéhez) meg Szisziér ha jön mer kb másfél órája se váltam el tőle de hiányzott:)[nem tom örüljek e vagy ne...így nehezebb lesz] természetesen nem adta oda ... Utána már csak hülyültünk,ittunk,bátyám rá akart venni h mókázzak vele de nemet mondtam letettem róla:D(büszkefej)[najó a régi szép időkér én csináltam meg neki de psszt] fél 4-4 körül hazatévedtünk azt szunya:$:)

 

Érzem a magányt... érzem a hiányt... érzek mindent... csak a szeretetet nem nagyon:(

Imádom nagyon,nagyon de félek érdeklődni... Meghát tudom h fölösleges...Najó tudni nem tudom de félek h a választ azt tudom... úgyis nem lenne a vége... dehát ilyen az élet... mit ronthattam el??mi a baj velem??talán nem vagyok jóképű??(hát nem) nem vagyok izmos,nem nézek ki jól??(hát nem) na mind1 nem rágom magam ezen... mer csak felemészt a bánat...SZERETLEK NAGYON és még ANNÁL IS JOBBAN...Báresz kámáf tu muro kámimó(L)Szeretlek(L)

Egyszer csak eljön a változás ideje... remélem minnél hamarabb mer nagyon rosz így... nem mondok el senkinek semmit... nem mondhatok el senkinek semmit... változnom kéne... de félek ha változok rossz irányba változok... megéri a kockáztatást??Talán igen,Talán nem!! ezt még elkell döntenem...

A bejegyzés trackback címe:

https://sobee0225.blog.hu/api/trackback/id/tr991754865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sissykeee 2010.02.14. 01:56:41

Bolondvagy..
NagyonSzeretleeek(LLLLLLLLLLLL)
süti beállítások módosítása