Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sobee blogja

napjaimról,tevékenységeimről,problémáimról

Friss topikok

  • Sissykeee: aha, köszi, énis szeretlek :D (LLLLLLL)♥♥♥♥♥♥ (2010.03.22. 19:08) A SZISZI
  • Sissykeee: ugyanúgy szeretlek.. sőőőt sokkal jobban :) és egyre jobban (LLLLLL) (2010.02.14. 01:57) Sok a kérdés...Kevés//Nincs Válasz...
  • Sissykeee: Bolondvagy.. NagyonSzeretleeek(LLLLLLLLLLLL) (2010.02.14. 01:56) Hát most na...

Sok a kérdés...Kevés//Nincs Válasz...

2010.02.13. 15:59 | Sobee0225 | 1 komment

Sok a kérdés... Kevés a válasz...

 

Én változtam??vagy mindenki más körülöttem??

 

Nem tudom mi van velem,másokkal... Senki nem mond már el semmit... Bennem van a hiba??bennetek?? nem tudom sajnos... mindenki másra mutogat valyon azér mer nem veszik észre ha változnak??vagy mer igazuk van?? nem tudom...(ilyenkor bizonyosdik be h az ember tudatlan) most felsorolom személyenként...:

Várhegyi:Testvérként tekintesz rám még mindig??Változtál??-Nagyon beleestél dolgokba keveset látni,nem tudni mivan veled... nem röhögcsélünk már együtt mindig az a SZAR van a képben... engem idegesít... Te jó érzed úgy magad... tudod mit?? Én nem szólok bele... ha úgy vagy boldog csináld:'( De hiányzik a régi Te... életvidám,hülye állat...SZERETLEK TESOM(L)

Molnár:Testvérként tekintesz rám még mindig??Változtál??-Veledse találkozok már tisztán... Nem tudni veledse me a helyzet,problémák stb... Hiányzik a Régi te... :'( SZERETLEK TESOM(L)

Sziszi:Ugyan úgy szeretsz??Változtál??- Nem érzem már ugyan azt a szeretetet amit régen... Tudom te is ugyan így vagy vele... Nem mondasz el semmit... Valyon azér mer nem bízol már bennem??Vagy csak félsz h emiatt mésképp tekintek rád??megharagszom??Nem tudom miér:'( Szeretlek bármit megtennék érted...Többet jelentesz nekem mint te gondolnád:'( HIÁNYOZNAK A RÉGI DOLGOK...pontosabban nem azok... hanem a régi (L)MI(L) SZERETLEK SZERELMEM(L)

Ricsi:Te azok között vagy akiknél nem érzek változást... Ennek örülök... Te elmondasz mindent és énis... Tudom h te tutira nem vered át a fejem...Mindíg kérdezed h "Teso mi a helyzet??Miben tudok segíteni??" Csak azt nem veszed észre h azzal segítesz h ismersz... Te vagy az egyetlen aki elött tudom h fölöslegesen színlelem h nicns baj... úgyis észre veszed... épp ezér megse próbálom már...SZERETLEK ÖCSKÖS(L)

Feri:Te is egyike vagy akiknél nem érzek változást...Úgyszintén örülök... Rám írsz MSN-en "mi a helyzet teso??" ez sokat jelent nekem... csak elötted is megjátszom magam h semmi gondom nincs "boldog vagyok"(sehol semmi:( ) SZERETLEK TESOM(L)

Jenni: nem tudom változtál e így ismertelek meg szerintem... Szinte nem is ismertelek de éreztem h te nem vagy ellenem:$ "Mi a helyzet Sziszivel?? Én is lány vagyok talán tudok segíteni" ez számomra sokat jelentett... Imádlak Jenni

Én: Változtam?? nem tudom sajnos... ha igen mivel?? Avval h edzek mindig?? Talán a Karatéba menekültem a problémáim elől?? lehet inkább szembe kéne néznem velük??És ha mégse?? és ha nem tudok velük megbírkózni és csak rosszabb lesz??

Várhegyivel kapcsolatban:Túlságosan féltelek??Túl hamar lemondtam rólad?? Ha esetleg megvernélek//összevesznék veled talán észhez térnél??vagy haragudnál??megérné e a kockáztatást??

Molnárral kapcsolatban:Túlságosan elzsiványosodtál?? Engem zavar csak??

Sziszivel kapcsolatban: Túlságosan szeretlek??lehet nem kéne?? lehet csak áltatom magam?? "továbbkéne" lépnem?? van értelme erőltetni??nincs??(Nem tudom mit csinálhattál velem... vagy h csináltál e?? de SZERETLEK... Veled vagyok a legnagyobb dilemmába:$

"MAGÁNYOMBAN EGYEDÜL BALLAGOK AZ UTCÁK ÜRESEK A TEREKEN ENGEM SENKISE LÁT!A szívem dobbanását hallgatom, de senki nincs, aki értené halk szavát.
Próbáltam más lenni, de nem ment, lehet, hogy másnak jól áll,
de másnak tűnni nem akarok."(L.L. Junior)
 EGYEDÜL Érzem magam... mindenki pártol el mellőlem... miért??:'(

rossz érzés minden este könnyes szemmel lefeküdni... rossz egyedül lefeküdni,felkellni...

A bejegyzés trackback címe:

https://sobee0225.blog.hu/api/trackback/id/tr51754983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sissykeee 2010.02.14. 01:57:39

ugyanúgy szeretlek.. sőőőt sokkal jobban :) és egyre jobban (LLLLLL)
süti beállítások módosítása