Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sobee blogja

napjaimról,tevékenységeimről,problémáimról

Friss topikok

  • Sissykeee: aha, köszi, énis szeretlek :D (LLLLLLL)♥♥♥♥♥♥ (2010.03.22. 19:08) A SZISZI
  • Sissykeee: ugyanúgy szeretlek.. sőőőt sokkal jobban :) és egyre jobban (LLLLLL) (2010.02.14. 01:57) Sok a kérdés...Kevés//Nincs Válasz...
  • Sissykeee: Bolondvagy.. NagyonSzeretleeek(LLLLLLLLLLLL) (2010.02.14. 01:56) Hát most na...

Szombat...xD

2010.02.14. 11:24 | Sobee0225 | Szólj hozzá!

Hát hol is kezdjem?? fél 4kor értünk haza (hajnalba Bro szülinapjáról)

fél 1 kor kelltem... Mindenki aludt még kivéve Anyut ő már valamerre csavargott:D mind1 lényegtelen:D

Bekapcsoltam gépet MSN,zene + megnéztem íímélemet stb stb... unatkoztam nem tudtam mit csináljak elkezdtem nézni a használt autókat ichletet szerezni hisz február 25. hamar itt lesz:D:P éshát valamivel megkell lepnem magam... más úgyse vehet ajándékot nekem max én:D:P utána kiválasztottam pár darabot leírtam telefonszámokat elérési dolgokat éshát majd meglátjuk milesz... ahogy ismerem a szerencsém semmi -.-"

utána mikor már meguntam kimentem letakarítottam a quad-ot mer ma elméletileg megyünk túrázunk picit mer rég mentünk már "hoszabb" útra... éshát hiányoznak már a baromságok:D:P remélem jó lesz majd meglátjuk... ahogy ismerem többieket tuti mókáznak majd de én már nem:D(ismét büszkefeej) picit fura lesz dehát én majd rajtuk röhögök nem velük a szartól xD aztán mivel a tankja tele volt gondoltam kimegyek egy karikára:D beindítottam bátyám utánam dobta a papucsát mer felébresztettem dehát na...

hazajöttem visszaültem msn-hez feljött Nyuszkóóóm:D:P(Sziszúú) idővel rászántam magam a blogra csináljunk még1et xD kváncsi vagyok meddig fogom vezetni:D:P meglátjuk;)

aztán eltellt az idő este mittomén hány óra csönget valaki felcsillant a szemem h valaki azé h menjünk valamerre mer kurvára unatkoztam... de nem Ricsiék jöttek:D mind1 elhülyéskedtünk baromkodtunk röhögcséltünk... hát ennyi lett volna... egésznap:fejfájás,gyomorégés,másnaposság... GRAT Gabika -.-"

A bejegyzés trackback címe:

https://sobee0225.blog.hu/api/trackback/id/tr401756788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása