Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sobee blogja

napjaimról,tevékenységeimről,problémáimról

Friss topikok

  • Sissykeee: aha, köszi, énis szeretlek :D (LLLLLLL)♥♥♥♥♥♥ (2010.03.22. 19:08) A SZISZI
  • Sissykeee: ugyanúgy szeretlek.. sőőőt sokkal jobban :) és egyre jobban (LLLLLL) (2010.02.14. 01:57) Sok a kérdés...Kevés//Nincs Válasz...
  • Sissykeee: Bolondvagy.. NagyonSzeretleeek(LLLLLLLLLLLL) (2010.02.14. 01:56) Hát most na...

Vasárnap....(Betti ne tedd ne légy buta...)

2010.02.14. 21:42 | Sobee0225 | Szólj hozzá!

Érdekes napom volt... nem tudom h jó-e vagy rossz...

Na szóval felkelltem,msneztem,ricsivel még picit röhögcséltünk csak hamar lefarcol mert ugyebár valentin nap éshát asszonya van:D nem baaj Valentin nap... nem haragszok emiatt:D utána dumáltam Sziszúmmal meg hívtak Dani-ék h akkor túra??vagy sem... természetesen Túra:D:P hát nem jutottunk sokáig mer a sok hülye nem nézte át a motorokat éshát 1,2 bedöglött már a határba... éshát elment mindenkinek a kedve az egésztől:D Betti is jött a másik quadommal... hát mit ne mondjak fura volt látni quadon... életébe először quadozott éshát egész ügyes volt:D Daniék haza mentek mi még kicsit mentünk Bettivel mer dumálni akart velem:S Dani mondta h vigyázzak rá de ez nem úgy megy:D mind1 nem volt semmi baj:D M0-ás hídnál megálltunk dumáltunk kicsit jó is volt meg rossz is...mondott dolgokat egy srácról akit tuti h elkapok:D(de pssszt) ráakarja eröltetni a füvet  Betti mondta neki h nem ő nem szereti az ilyeneket... de erőszakoskodik a srác... valyon méééér??? valamit tuti akar... fiu vagyok nem nehéz kitalálnom...éshát arra jutottunk h elmegyek Bettivel egy házibuliba mint a "barátja" csakhát nem hireszteli majd h a barátja vagyok h a srác nehogy elrettenjen... és majd akkor CSATT anunk a sráccal:D:P hazajöttünk úgy terveztem h hazaviszem Betti-t kocsival csakhát nem volt itthon kocsi xD mind1 mondtam neki h várja meg anyuékat és akkor hazaviszem:D hát most na kicsit kocsikáztunk természetesen igazoltattak a sündőrök -.-" mindenbe belekötöttek amibe csak tuttak Betti meg nyugtatgatott h ne csináljak faszságot:D dehát eszembe se jutott jókiszfijú vagyok ám:Dnah utána hazavittem pécelre még Danival dumáltunk elvittem penny-be természetesen a péceli őőő hogyis mondjam... a péceli törzs minden indián tagja ott volt... kezdve golyóstoll-tól farkas törzsfőnökig xD  minden áron menni akartak a kocsival (bátyám ével volt az eclipse-vel éshát megvan csinálva szépre) én meg arról álmodoztam h oda adom nekik -.-" hogyneee na mind1 nagy nehezen bejutottunk a kocsiba elindultunk egyik kis takony cigány mer mérne ő a Jani hógolyóval elkezd dobálni... dobott egy párat nem találta el a kocsit... nem akarok véleményt alkotni... de vagy vak volt... vagy dankóros...(szerintem mind2+még cigány xD) egyszer csak hallok a kocsin egy koppanást... hát igeeen vérbe fordult a szemem megfordultam éshát padlógázzal indultam a kölyök felé aki ijedtébe ugrott egy fejest a hóbuckába... utána mondtam máriónak h álítsanak a kölykön mer a kerékkulcsal agyonbaszom... megértette egész normális volt mer bocsánatot kért...(mintha érdekelt volna) Dani természetesen végig röhögte az egészet mer télleg szánalom volt... énis röhögtem volna ha nem bátyám kocsijárol lett volna szó xD hazavittem utána elindultam haza... hazaértem kocsit leraktam bejöttem bevettem a proteint és edzettem...(szabadnapom lett volna de unalmamban edzettem:S)

Ennyi lett volna...

A bejegyzés trackback címe:

https://sobee0225.blog.hu/api/trackback/id/tr391758646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása